Çeviri

Sayfalar

Seni Seviyorum

 


"Seni seviyorum" derken endişeliyim.  O kadar gerçeksin ki ne söylesem Sana kıyasla sahte kalır. "Seni seviyorum" gibi sıradan bir cümle, Senin güzelliğin yanında anlamsız kalır. Biliyorum…. Bilmek, Senin bana olan sevgine karşılık verebilmem için yeterli değil. Onu da biliyorum…

"Seni çok sevmek istiyorum" Belki en doğru ifade bu… Hiç kimse için istemeyeceğim bir şey söylüyorum. Çünkü her kime, neye “seni çok sevmek istiyorum” desem, bir süre sonra sevimsiz hale geliyor.  Bir tek Seni geçemiyorum bu yarışta…  Senin sevgin karşısında çok mahcubum.

Ben Senin ellerini tutamadım. Ama Sen bana hep sarıldın. Gözlerine bakmak hiç aklıma gelmedi. Sen gözlerini benden hiç ayırmadın. Benden önce de sonra da Sen hep beni düşündün… Hep iyiliğimi istedin. Ben ise bunu çok geç anladım. Senin tavsiyelerini, keyfime engel gördüm. Her hatada karşıma çıktın ve “lütfen yapma!” dedin. Ama benim perdelerim çok kalındı. Kulaklarım sağır…

Keyif zannettiklerim, kundaktayken masummuş meğer;  büyüdükçe, acılarım oldu. İnsan gülüp eğlenirken, dostunu düşmanını bilemiyormuş meğer. Dostum zannettiklerim almış bendeki tüm emanetleri… "Çalmış" diyemiyorum. Çünkü ben kendi ellerimle vermişim. Zaten, hangi zulmün altında taviz yok ki… Hangi zorbanın bir körü yok(?)

Onca yol gittim. Neredeyse hepsinin sonunda koca bir duvara çarptım. Oysaki o yolların başında kırmızı halılar vardı. Taçlarla süslenmişti ve herkes gülerek el sallıyordu. Duvarlar ise çok soğuktu. Ne bir ses vardı etrafta ne de bir gölge… Ama iradeli olduğumu unutup, seçeneksiz gibi davrandım. Duvarları yıkmaya, kırmaya çalıştım ellerimle. Geri dön, dedin. Duyar gibi oldum ama gitmeyi çok istiyordum.

Çok canım yandı! Kimse yoktu yanımda. Anneme söyleyemedim üzülmesin diye.. E, geriye kim kalmıştı ki zaten… Ağrımı dindirsin diye sarıldıklarım, beni yürütmediler; arabayla bıraktılar duvarın önüne… Ya, insan nasıl görmez; Sen hep oradaymışsın halbuki. Ne gördüm, ne duydum… Bayıldığımda da hastaneye getiren Sen olmuşsun. Ayıltan da Senmişsin ama ben doktorlar zannettim uzun zaman.

Duvarların arkası uçurummuş oysaki. Sen örmüşsün düşmeyeyim diye. Yolun başında el sallayanlar biliyormuş; yolun sonu duvar… Ne acayip bir yoldu… Her girdiğim ara sokakta ayrı bir lezzet vardı. Başlarda "Gitme!" dedi içimden bir ses ama aldığım her tat beni ileri taşıdı. Bir ara hatırlar gibi oldum; ağlayanlar da vardı orada "Gitme!" diye… En çok da onlara uyuz oluyordum. "Her şeye ağlar bunlar zaten" dedim. Oysaki onlar her şeye değil, yalnız zavallılara ağlıyorlarmış. Hiçbir şey göründüğü gibi değilmiş meğer…


Şimdi Sana geldim. "Beni affeder misin?" diye sormayacağım. Bu zaman kaybı… Sen, haksızlığı sevmezsin. Sen, hiçbir çabayı boşa çıkarmazsın. Ne kadar büyük ise azmim, ondan fazla verirsin. İşte bu yüzden, Seni çok sevmek istiyorum. Bana bunu nasıl yapabileceğimi söyler misin? Çünkü çok korkuyorum; gülerek el sallayanlarla dolu etrafım. Ben kaçıyorum ama onlar tüm dünyayı sarmış. Kaçarken bir yönüm olmalı. O yön Sana doğru olsun istiyorum hep… Hep, bir tek sana yakışır.

Ne kadar çok seversem, o kadar koşarım o yöne doğru. O zaman hak ederim daha büyük sevgini. O zaman Sen de affedersin beni… İnanıyorum!

Söz veriyorum; çöpümü bıraktığım tüm yolları temizlemeye çalışacağım… İsteklerimin kirlettiği tüm sokakları süpürürüm. Yükseklere kurduğum tahtları yıktım; kralcılık oyunu çoktan bitti… Sahtenin leydisi olmaktansa,  gerçeğin hizmetçisi olmak daha akıllı ticaretmiş anladım. 

Şimdi, "Seni seviyorum" demeye dilim varmıyor. Olmuş bitmiş bir şey gibi geliyor sanki. Hiç bitmesin bu sevgi… Ve ben Seni daha çok seveyim istiyorum.

Güneş az önce doğdu. Bugün, dünden daha çok sevmek için dua ettim... Seninle konuşmayı çok seviyorum. Bana olan sevgini sessizce anlatmana hayranım. Binlerce cümle kursam da Senin sessizliğinin gücüne asla yaklaşamayacağım biliyorum. Ama güneşi gördüğüm her gün, Sana ait her şeyden, umut etmeye devam edeceğim.

===

 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi geçmiş deneyimlerle yarını şekillendiren bir gerçeklik ilmidir. Bireylerin problemlerini çözmeleri ve hedeflerine ulaşabilmeleri için ihtiyaç duydukları yöntemleri öğretir.

 

“Kim Kimdir”“İlişkide Ustalık”“Başarı Psikolojisi” programlarıyla mutlu ve başarılı olmak isteyen insanlara stratejiler sunar.

 

===

 

“Milyarlarca insan içinde, “bir” kişinin ne önemi olabilir ki?

 

Bunun cevabını o “bir” kişiye sorun!”

 

Yahya Hamurcu


You May Also Like

93 comments

  1. Sümeyrak17/10/22

    Sevgiyi doğru yere yerleştirmek... İnsan sevmek sevilmek istiyor bu hayatta. Bu nedenle de yaptıklarını sevgisini kazanmak istedikleri için yapıyor. Ama ne kadar çok yaparsa o kadar nankörlükle karşılaşıyor. Ama insan doğru yeri sevip doğru yerden sevgi bekleyince yaptıkça karşılığını almaya başlıyor.

    YanıtlaSil
  2. Ayşe Temelci17/10/22

    İnsan İçin için içene içine ağlar mı? Ağlar. Bu göz yaşlarına şükür eder mi? Eder.

    Elleriniz dert görmesin 🤍

    YanıtlaSil
  3. Adsız17/10/22

    Çok ama çok derin ve anlamlı bir yazı.. İnsan tanıdığı kişiyi samimiyetle sever. “Ben seni bu yüzden seviyorum” demek sevginin en samimi hali. O halde sevgiye en layık olanı tanıyabilme ümidiyle..✨ Yazmayı ve okuyabilmeyi nasip edene şükür.. Kaleminize sağlık🌿

    YanıtlaSil
  4. Adsız17/10/22

    Ne çok aradım sahdamrimdan daha yakın olanı . Teşekkürler çok anlamlı ve kalbe dokunan bir anlatım olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Adsız17/10/22

    Ne çok aradım sahdamrimdan daha yakın olanı . Teşekkürler çok anlamlı ve kalbe dokunan bir anlatım olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel...iyi ki ALLAH var. Biz unutsak da O unutmuyor. Çok şükür...

    YanıtlaSil
  7. Adsız17/10/22

    Ne olursa olsun umudu hiç tükenmeyenlerden olmak ümidiyle…
    Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Adsız17/10/22

    Kalbimdekilere ses olan bir yazı

    YanıtlaSil
  9. Pınar Yenilmez17/10/22

    Sevgi bu kadar hissedilir mi ya içim doldu taştı, nasıl güzel bir anlatım... İnanılmaz duygulandım, yüreğinize sağlık 💓👏

    YanıtlaSil
  10. Kalbin dilinden dökülüp öze dokunan, sonsuzluğun sahibine yazılmış samimiyet kokulu bir mektup okudum💌 duygularımıza tercüman olmuş yüreğinize sağlık 😌

    YanıtlaSil
  11. Severken de adil olmak....... En çok hak edeni, en çok sevmek...... ❤️

    YanıtlaSil
  12. İsteklerimin kirlettiği tüm sokakları süpürürüm. Yükseklere kurduğum tahtları yıktım; kralcılık oyunu çoktan bitti… Sahtenin leydisi olmaktansa, gerçeğin hizmetçisi olmak daha akıllı ticaretmiş anladım..

    İsteklerimiz yüzünden ,hak edene vermeyip,doğru yere konumlandıramadığımız sevgiler..
    Buluna kadar canımızı yakan olaylar..
    Hiç biri tesadüf değilmiş hepsi asıl sevgiyi bulabilmek içinmiş..
    Bulunca kaleme dökülen samimi duygular..
    Kaleminize ve kalbinize sağlık..🤍

    YanıtlaSil
  13. Adsız18/10/22

    Ama güneşi gördüğüm her gün umut etmeye devam edeceğim... Çok hüzün ve umut dolu bir yazı olmuş. Okurken bana duygusu geçti... Ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  14. Adsız18/10/22

    Gözlerim dolu, tüylerim diken diken, ALLAH razı olsun ne kadar güzel bir yazı. Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Cok güzel olmuş elinize saglik....Binlerce cümle kursam da senin sessizliginin gücüne asla yaklasamayacagimi biliyorum

    YanıtlaSil
  16. Çok duygulu ve derin bi yazı olmuş, elinize sağlık🌸

    YanıtlaSil
  17. Sahtenin leydisi olmaktansa, gerçeğin hizmetçisi olmak... Tuttum bu sözü.
    Ellerinize sağlık. Çok samimi bir yazı olmuş...

    YanıtlaSil
  18. Adsız18/10/22

    Harika bir yazı olmuş, kaleminize, yüreğinize sağlık. Tekrar tekrar okuyacağım...

    YanıtlaSil
  19. Adsız18/10/22

    Sevgisine layık davranışları seçebilmek ümidiyle🤍

    YanıtlaSil
  20. Burcu T.18/10/22

    Çok güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  21. Adsız18/10/22

    Bir seni seviyorum , ancak bu kadar anlamlı olabilirdi . Çok dokundu …Yüreğinize sağlık …🤍

    YanıtlaSil
  22. Adsız18/10/22

    Bir çok kalbin sesi olan bu yazı İçin gönlümden dökülen “çok çok sağ ol, kalbine sağlık” demek geldi içimden 💧 💞

    YanıtlaSil
  23. Adsız18/10/22

    Söyleyecek söz kalmamış “Seni Sevmek İstiyorum”… Kaleminize sağlık…

    YanıtlaSil
  24. Adsız19/10/22

    Sahtenin leydisi olmaktansa, gerçeğin hizmetçisi olmak daha akıllı ticaret…
    Enfes bir yazı…
    Bu bloğa ba-yı-lı-yo-rum.

    Gerçek, ancak bu kadar merhametli verilebilirdi🤍

    YanıtlaSil
  25. Adsız19/10/22

    Hem ağlattı hem ümit verdi.Kim yazmışsa ağzına sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Neleri neleri seviyor, uğruna neler feda ediyoruz... Gerçekten o sevgimizi hak edeni ise hiç fark edemiyor, nankörlük ediyoruz ne yazık ki... Çok güzel anlatmışsınız. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. Adsız19/10/22

    İyi ki varsın 💜

    YanıtlaSil
  28. Adsız19/10/22

    Bazı yazılarınız var… kendim yazdığıma yemin edebilirim. Bir yol nasıl daha güzel tarif edilebilirdi ki? Sevgi ilişkisinin getirdiği nokta insanı nasıl daha güzel tarif edilirdi. Bu tarifi o kadar iyi biliyoruz ki… her sabah yaptığımız omletin tarifinden daha iyi… bu yollar, yanlış yollar… o duvarlar… kardeş duvarlar… o uçurumlar ah o düşmelere doyamadığımız uçurumlar. Sonra şefkatle o uçurumun dibinden kaldırıldığımız hastaneler. El sallayan yalancı dostlar ağlayan hak ettiği değeri bulamayan yol arkadaşlarımız… bizi bize rağmen koruyan RABbimiz. Bize rağmen, bizden…

    YanıtlaSil
  29. Adsız19/10/22

    Hep, bir tek sana yakışır...🤍

    YanıtlaSil
  30. Adsız19/10/22

    Yoğun duygu ve keyifle okudum. Çok güzel ama çok

    YanıtlaSil
  31. Adsız19/10/22

    Asıl kimi sevmeliyim, onun sevgisini kazanmak için neler yapmalıyım? Konusunu düşündüren , çok güzel bir yazı. 💕

    YanıtlaSil
  32. Adsız19/10/22

    İyiki Rabbimiz var. Hamdolsun.

    YanıtlaSil
  33. Adsız19/10/22

    Sevenin halinden sevenler anlar🔑 ona yönelip seçen bir yürekten süzülüp kaleme dökülmüş..ne kadar gerçekçi bir ümit bizlerinki, çok şükür ve teşekkür🤲👏

    YanıtlaSil
  34. Tomris19/10/22

    Allah'a hissettiğiniz hislerden daha üstün bir sevgi yoktur ,Allah bize merhameti sevgisi çok daha üstün bizim Allah'a her zaman şükür etmemiz gerekiyor.Seni seviyorum kelimesini gerçekten hissediyorsan değer veriyorsak ve bizde karşı taraftan hisettiriyosak söylemeliyiz. Çok anlamlı bir anlatım oldu teşekkürler yazan arkadaşa.

    YanıtlaSil
  35. Pınar19/10/22

    Çok çok güzel bir yazı ,teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. Adsız19/10/22

    Çok şükür ❤️
    Ellerinize emeğinize sağlık ne iyi bir yazı 🌸

    YanıtlaSil
  37. Adsız19/10/22

    Hakikaten iyi ki varsın...
    Bizi bizden çok düşünen, değer veren, bizim için hayırlı olanı bilen ve ona uyumlu yaratan RABBİMİZ...
    İyi varsın 💖
    Çok anlamlı bir yazı...
    ALLAH bedellerinizi kabul etsin inşaALLAH 🌿

    YanıtlaSil
  38. Hakikaten kocaman bir kaaaaallp

    YanıtlaSil
  39. Çiğdem19/10/22

    Çok güzel bir anlatım, çok anlamlı ifadeler ve çok samimi bir kalp ...
    Teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  40. "Bana olan sevgini sessizce anlatmana hayranım."

    Ne hoş bir farkındalık..

    YanıtlaSil
  41. Dilara19/10/22

    Çok hissederek ve keyifle okudum, yazandan, vesile olandan Allah razı olsun.. Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  42. Adsız19/10/22

    Emeklerinize ellerinize sağlık keyifle okuyup dinliyoruz…

    YanıtlaSil
  43. Adsız19/10/22

    Harika olmuş ellerinize sağlık insanın kendine yaptığı zulmü o kadar güzel anlatmış ki ve bunu akışta çok güzel bağlamış tam anlatmak istediğim şeyleri akıtmış yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  44. Kalbe dokunan en güzel yazı...
    O güzel gönlünüze sağlık

    YanıtlaSil
  45. Zeynep Beyza19/10/22

    Harika bir paylaşım olmuş. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  46. Adsız20/10/22

    Harika bir yazı.. Kalbinize sağlık. ALLAH ın bizi çok sevdiği ve bizim de O’nu en ve çok sevdiğimiz bir ömür olsun yaşamımız 💜

    YanıtlaSil
  47. Adsız20/10/22

    Çöpümü bıraktığım tüm yolları temizlemeye çalışırken Sen bana yardım et Senin yardımın olmadan yapamam yapamıyorum 😢

    YanıtlaSil
  48. Adsız20/10/22

    Bana olan sevgini sessizce anlatmana hayranım...🤍

    YanıtlaSil
  49. Adsız20/10/22

    Kaleminize sağlık 🍃

    YanıtlaSil
  50. Kendimi bulduğum bir yazı; defalarca okunası, okudukça ağlanası... Hayatın anlamı, Seni daha çok seveyim istiyorum...

    YanıtlaSil
  51. Vav süper bir yazı😍

    YanıtlaSil
  52. z.terzioglu21/10/22

    Teşekkür

    YanıtlaSil
  53. Adsız21/10/22

    Bende şahit olanlardanım kendi öykümde bu aldanışa o duvarlara...gerçeğin hizmetçisi olmak sahtenin leydisi olmaktan kıymetliymiş anladım...Tek sevgi O'nun sevgisi O en merhametli olanın... Kalpler sadece O'nu anmakla mutlu oluyor...Şahidim.

    YanıtlaSil
  54. Betül22/10/22

    İyi ki var!
    Yüreğinize sağlık yüreğimizi doğru yere çağırdığınız için...

    YanıtlaSil
  55. Adsız24/10/22

    Sevmek çok güzel şey. Merhamet çok güzel. Sevilesi bir insan görüyorsun, ondaki güzellikleri görüyorsun, kim bilir onu yaratan nasıl güzel 🌸🌿

    YanıtlaSil
  56. Adsız25/10/22

    Hamd olsun bedeli doğru yere yerleştirmeyi amaç edindirene…
    Hamd olsun doğru yerden sevgi görmeyi amaç edindirene…

    YanıtlaSil
  57. Adsız25/10/22

    Duvarların arkası uçurummuş oysaki. Sen örmüşsün düşmeyeyim diye.
    Çok derin, çok etkileyici bir yazı olmuş ❤️ Emeğinize sağlık 🌿

    YanıtlaSil
  58. Adsız29/10/22

    Yüreğe dokunan çok anlamlı bir paylaşım olmuş. Kaleminiz dert görmrsin..Sevginin ve aşkın gerçek sahibine şükürler olsun♥️

    YanıtlaSil
  59. Duygulu ve anlamlı
    Çok güzel..

    YanıtlaSil
  60. Adsız30/10/22

    Rabbime sonsuz şükürler olsun. Sevgiyi doğru yere koymaya çalıştığımız için

    YanıtlaSil
  61. Ne kadar anlamlı ve samimi kelimeler. Gerçek sevgiyi ne güzel hatırlatıyor. Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
  62. Adsız1/11/22

    İnsanın kalbimin derinliklerine dokunan bir yazı yazanın kalbine,kalemine sağlık,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  63. Adsız1/11/22

    Çok güzel bir yazı olmuş. Bize bizden yakın yaradanımız bizi bizden daha iyi tanıyor. Ona layık olmak çok zor ve bir o kadar kolay. Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  64. Adsız1/11/22

    Coookk güzwl bir yazı.
    İnsan hiç yanlız olmadı ….Hamdolsun

    YanıtlaSil
  65. Adsız1/11/22

    Coookk güzwl bir yazı.
    İnsan hiç yanlız olmadı ….Hamdolsun

    YanıtlaSil
  66. Adsız5/11/22

    Eğer seviyorsan seni seviyorum diyebilmeli insan... Sevdiğini söylemeden yıllarca içinde biriktirmek manasız.. sevgi karşılıklı güzeldir. Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  67. Müşerref6/11/22

    Çok içten bi yazı yüreğinize sağlık. Sevebilmek,Sevilebilmek duasıyla🌿

    YanıtlaSil
  68. Öznur19/11/22

    Çooook güzel bir yazı...
    "Seni seviyorum" cümlesi hiç bu kadar manidar gelmemişti 🦋

    YanıtlaSil
  69. Adsız20/11/22

    O iki kelimeyi
    , hakkıyla teslim edeceğimiz tek yer..
    içimize akan gözyaşlarımıza rağmen teşekkürler teşekkürler 🤲🏻 💚

    YanıtlaSil
  70. Adsız20/11/22

    Çok sevin ve sevilin İnşaAllah💐

    YanıtlaSil
  71. Adsız21/11/22

    Çoookkkk güzelll
    Ancak böle anlatılırdı!!

    YanıtlaSil
  72. Adsız21/11/22

    Çok samimi ve güzel bir yazı. Emeğinize sağlık❤️

    YanıtlaSil
  73. Adsız21/11/22

    Ben de seni hep sevmek ve her güneşin doğduğu gün daha da çok sevmek istiyorum… kalbimi sana yönelt ve yönelişimi de kabul et!

    YanıtlaSil
  74. Adsız27/11/22

    Zaten, hangi zulmün altında taviz yok ki…

    YanıtlaSil
  75. Adsız28/11/22

    Sevgiyi doğru yere yerleştirmek… 🌸

    YanıtlaSil
  76. Adsız2/12/22

    Elinize sağlık ☺

    YanıtlaSil
  77. Biyo - Ayşe Öğretmen3/12/22

    Yaradan sizi ne kadar seviyor ki bu yazıyı yazdırmış. Bizi ne kadar seviyor ki bu yazıyı okutmuş. Bize de onu gerçekten hak ettiğinden de fazla sevmeyi nasip etsin. Çok şükür bin şükür sonsuz şükür

    YanıtlaSil
  78. Emine5/12/22

    O sevgiyi alakayı muhabbeti samimiyeti doğru yere koyunca nasıl da hersey yolunda gidiyor aslında...hep o bilinçte olabilsek

    YanıtlaSil
  79. Adsız14/12/22

    Yazanın eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  80. Adsız30/12/22

    Çook güzell 🙏🏻

    YanıtlaSil
  81. Adsız6/1/23

    Okutturana, şükürler olsun, enfes bir yazi. Rabbim, hakkıyla sevip, O sevgiye layık olanlardan eylesin.

    YanıtlaSil
  82. Adsız12/1/23

    Evetttt
    Ben SENİ sevdiğimi zannediyormusum...
    Asıl SEN beni daha çok seviyormussun...
    İyi ki varsın,
    Varlığına HAMD olsun...
    Emeği geçen herkesten ALLAH razı olsun...

    YanıtlaSil
  83. Adsız24/1/23

    Elinize sağlık. Etkileyici

    YanıtlaSil
  84. Adsız26/1/23

    Her koşulda seven, koruyan, kollayan, elimizi hiç bırakmayan en Sevgili'nin sevgisi yanında diğer seni seviyorumlar ne kadar yavan ne kadar yalan. Ne güzel, ne içten yazmışsınız. Yüreğiniz dert görmesin. O, en çok sevenin sevgisine layık oluruz inşAllah.

    YanıtlaSil
  85. Şimdi sana geldim beni affeder misin🤲

    YanıtlaSil
  86. Adsız16/3/23

    Kaleminize sağlık çok samimi bir yazı olmuş 🌿

    YanıtlaSil
  87. Adsız11/10/23

    Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  88. Adsız12/10/23

    Bizler asla yalnız değiliz. Bunun bilinciyle yaşayabilmek ümidiyle...Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  89. Adsız23/3/24

    Bana olan sevgini sessizce anlatmana hayranım 🥹 kalbim 🫠🫠❤️

    YanıtlaSil
  90. Adsız24/3/24

    Her daim lehimize olduğunun imanı oluşması duası ile 🌿

    YanıtlaSil