Çeviri

Sayfalar

Pardon, Kiminle Görüşüyorum?

 











===

 

Deneyimsel Tasarım Öğretisi geçmiş deneyimlerle yarını şekillendiren bir gerçeklik ilmidir. Bireylerin problemlerini çözmeleri ve hedeflerine ulaşabilmeleri için ihtiyaç duydukları yöntemleri öğretir.

 

Kim Kimdir“İlişkide Ustalık”Başarı Psikolojisi” programlarıyla mutlu ve başarılı olmak isteyen insanlara stratejiler sunar.

 

===

 

“Milyarlarca insan içinde, “bir” kişinin ne önemi olabilir ki?

 

Bunun cevabını o “bir” kişiye sorun!”

 

Yahya Hamurcu

You May Also Like

20 comments

  1. Aydin Filiz16/8/22

    Kendimizi gerçekten tanıyor muyuz? 🤔 💭

    YanıtlaSil
  2. Bircan Ç.16/8/22

    Acaba sen kimsin🤔🧐😳🙃

    YanıtlaSil
  3. Adsız16/8/22

    İstediğimiz şeyler olmuyorken, istemediğimiz şeyleri de istemeden yapıyorken, ister istemez ben kimim, biz kimiz, neden böyle oluyor diyor insan.

    YanıtlaSil
  4. Adsız16/8/22

    "Nasıl birisindir mesela?"
    İnsanın kendisine verilen ömürde bir kez bile kendine bu soruyu sormaması büyük kayıp olur...
    Ellerinize sağlık 🌿

    YanıtlaSil
  5. Safiye16/8/22

    Doğuştan bize verilenlerle bir yere kadar ilerleriz ama bununla birlikte bizde olmayanı kendimize katarsak o zaman lig atlamış oluruz. Hadi o zaman kim kimdir eğitimine katıl… kim kiminle anlaşır/anlaşamaz? Kim ne zaman kimdir? Şimdiki kim ilerde kim olacak? Gerçekten duymaya hazır mısın?

    YanıtlaSil
  6. Adsız17/8/22

    Neden farklıyız? Neden herkes aynı şeyleri yapmıyor veya beğenmiyor?
    Derinliklere in hem kendini hem etrafındaki insanları keşfet…..😊

    YanıtlaSil
  7. Adsız17/8/22

    İnsanın kendine yolculuğunun ilk cümlesi🌱 harika video emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Farklılıklarımızı yönetmeyi konuşalım. gelin...
    sizi bizi anlatalım
    bizi size sizi anlatalım. En iyi versiyonuna nasıl ulaşılırsın. Benim gibi olanlar bana benzeyenler ile çok eğleniyorum hayat çok güzel diyorum, ancak benden farklı olanlar benim zıttım olanlar beni geliştirir. Çünkü onun iyi yaptığı şeyi ben yapamıyorum ama benim de iyi olduğum konularda o eksik kalmış böylece birbirimizi tamamlamış olacağız öğrenmiş olacağız sivriliklerimizi uçlarımızı törpülemiş olacağız ovalleşeceğiz. İnsanları tanımak için mutlaka onlardan darbe yemek mi gerekiyor... Hadi gel kendine bir iyilik yap .

    YanıtlaSil
  9. Güçlü ve zayıf yönlerin neler? 🤔
    Eksik taraflarını geliştirdikçe güçlenir insan.

    YanıtlaSil
  10. Adsız17/8/22

    O kadar çok soru soruyoruz ki, doğru soruları hep kaçırıyoruz. Belki de en önemli soru “ ben kimim” olabilir.

    YanıtlaSil
  11. Ayşe17/8/22

    Kar taneleri gibi birbirimizden farklıyız. Farklılıklar zenginliktir...

    YanıtlaSil
  12. Adsız17/8/22

    Gerçek şu ve güzel ki insan kendini tanımadıkça kimseyi tanıyamıyor, insan kendini kalibre edemedikçe kimseyi kalibre edemiyor. İnsan kendine sorması gereken soru ben kimim?

    YanıtlaSil
  13. Delal17/8/22

    Neden bu vakılklar var her kesin egosını nasıl anlayabiliriz ben kimim onlrde kimler. Teşekkür

    YanıtlaSil
  14. Adsız17/8/22

    Harika bir yazı olmuş, emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Adsız18/8/22

    İhtiyaç duyduğumuz kişiler, bizden farklı olanlar…

    YanıtlaSil
  16. Adsız19/8/22

    İlişkilerimizde problem yaşamamızın temel sebebi kendimizi ve insanları gerçekten tanımamak…

    YanıtlaSil
  17. Adsız7/9/22

    İnsanın gerçeğini bilince insanlara olan tahammül de artıyor :)

    YanıtlaSil
  18. İnsanı tanımak ne büyük bir konfor,
    Gereksiz didişmeler çıkıyor hayatımızdan;)

    YanıtlaSil
  19. Adsız27/9/22

    ve insan aslında kim olduğunu sana gerçekten söylüyor mu...

    YanıtlaSil
  20. Adsız27/9/22

    ve insan sana gerçekten kim olduğunu söylüyor mu?...

    YanıtlaSil