Çeviri

Sayfalar

Dönüş

 



 

Affet beni!  

Yüzüm yok kapını çalmaya ama…

Kapının eşiğindeyim, başımı önüme eğmiş bekliyorum…

Belki de çok geç kaldım gelmek için,

Belki de hiçbir zaman geç değil, bilmiyorum.

Belki hala yeterince farkında değilim yaptıklarımın ama…

 

Affet beni!

Her şeyi, herkesi ardımda bırakmaya razıyım.

Hepsini elimin tersiyle ittim ve kapına geldim.

Ellerimi bağlamış ne yapacağımı bilmez bir halde bekliyorum…

 

Sabah evden çıkarken, annesinin cebine koyduğu tüm parasını yere düşürmüş bir çocuk gibiyim.

Üstelik annesinin onca nasihatine rağmen…

Çok utanıyorum.

Çok korkuyorum…

“Ben seni defalarca uyarmadım mı? Sana söylemedim mi?” demenden korkuyorum.

“Dinlemediğin halde tekrar tekrar anlatmadım mı?

Kulağını kapadın, gözünü çevirdin.” diye yüz çevirmenden korkuyorum.

Kafamı kaldırmaya cesaretim yok, başım önümde bekliyorum…

Ne söylesem, sana nasıl hitap etsem bilmiyorum…

Kapına geleni çevirmediğine defalarca şahit olsam da…

Merhametinden gözlerim defalarca ıslanmış olsa da…

Yine de korkuyorum!  

Biliyorum asıl kendimden bu korkum…

Ben olsam öyle yapardım çünkü…

Ama SEN; ben değilsin, değil mi?

Öyle olsa neden defalarca uyarasın ki beni?

Neden benim gitme çabama karşılık her seferinde beni durdurmaya çalışasın ki?

Benim kendime zalimliğime karşı SEN hep merhametlisin oysa…

Benim acizliğime karşı SEN hep çok yücesin…

Benim haklı çıkma çabama karşın SEN zaten hep haklısın…

Benim aceleciliğime karşı SEN hep sabırlısın…

Benim cimriliğime karşı SEN hep cömertsin…

Benim nankörlüğüme rağmen SEN vefayla dolusun…





 İşte bunu unutuyorum bazen.

Ve o bazenleri içim çok acıyor, ümidim kırılıyor, dizlerimin bağı çözülüyor sanki…

İçimde seninle doldurduğum her yer boşalıyor.

Tüm kapılar tüm pencereler açık kalmış sanki…

İçimde rüzgarlar esiyor.

Her şeyi, tüm bildiklerimi, tüm inandıklarımı birbirine geçiriyor bir kasırga.

Üşüyorum…

 

“Unutuyorum işte elimde değil!” de diyemiyorum.

Unutmamam lazım biliyorum ama yine de unutuyorum…

Kendi başıma yapabilirim sanıyorum.

Gücüm yeter sanıyorum ve her seferinde yanılıyorum.


Her yapamadığımda tekrar hatırlıyorum.

Ve unuttuğumdan utanıyorum…

Kendimden utanıyorum…

 

Yüzüm yok kapını çalmaya ama başka çarem de yok…

Kovsan da dövsen de gelme desen de başka çarem yok…

SEN’den başka gidecek bir kapım yok…

Beni SEN’den iyi anlayan, bana SEN’den yakın kimsem yok…

İşte kapındayım yine, gözlerim ayaklarının dibinde…

Bekliyorum…





 Affet beni!

Bildiğimi sandığım için affet!

Bildiğimi sanıp da yanıldıklarım için affet!

Unutup da yanıldıklarım için beni sorumlu tutma!

Yine ve yeniden aç kapını.

Yaptığım tüm saygısızlıklara rağmen önünde eğilmeme izin ver.

Yine seninle olmama izin ver…

 

Affet beni!

SEN’sizken hiçbir şeyin rengi yok sanki.

SEN’sizken her şey soluk, cansız, mutsuz, umutsuz…

SEN’sizken içimde hissettiğim boşluk sonsuz.

SEN’inle yeniden doğmama izin ver.

İzin ver yine SEN’inle renkleneyim…

SEN’inle canlanayım, SEN’inle yeniden var olayım.

 

Eşiğinin dibindeyim işte…

Burnum sürtülmüş, gücüm tükenmiş ama içimde kocaman bir umut…

Önünde diz çöküyorum…

Tüm yaptıklarımın özrünü sunuyorum.

Tüm verdiklerin hatta vermediklerin için teşekkür ediyorum, minnet duyuyorum.

Ve tüm yaptıklarıma rağmen, istediğim ne varsa yine SEN’den bekliyorum.

SEN’siz bir hiç olduğumun farkındayım.

SEN’se benim her şeyimsin...

SEN’se benim her şeyimsin…

 

Affet beni!

Affet ki dizlerimin üstüne çöktüğüm bu yerden bir bahara ayaklanayım…

Affet ki içimde kuşlar cıvıldasın…

Affet ki içimde solup giden resimler yeniden canlansın…

Affet ki adı umut olan tüm dilekler gerçekliğine ulaşsın… 




Deneyimsel Tasarım Öğretisi geçmiş deneyimlerle yarını şekillendiren bir gerçeklik ilmidir. Bireylerin problemlerini çözmeleri ve hedeflerine ulaşabilmeleri için ihtiyaç duydukları yöntemleri öğretir.

 

Kim Kimdirİlişkide UstalıkBaşarı Psikolojisi programlarıyla mutlu ve başarılı olmak isteyen insanlara stratejiler sunar.

 ===

 

“Milyarlarca insan içinde, “bir” kişinin ne önemi olabilir ki?

 

Bunun cevabını o “bir” kişiye sorun!”

 

Yahya Hamurcu

 

 

 

 


You May Also Like

23 comments

  1. Zeynep26/11/23

    Kaleminize sağlık 🍃

    YanıtlaSil
  2. Adsız26/11/23

    Hala nefes alıyorken her an dönüş var. Çok şükür🤲
    Affedilenlerden olabilmek dileğiyle..
    Kaleminize sağlık. 🌻

    YanıtlaSil
  3. Adsız26/11/23

    Tüm hatalarımıza rağmen sığındığımız liman, dönüş kapımız hani hiç kapanmayan …Çok şükür ki o kapı hep açık kaleminize sağlı

    YanıtlaSil
  4. Adsız26/11/23

    Elinize, yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Adsız26/11/23

    Unutursak veya bilmeden hata yaparsak affet bizi...

    YanıtlaSil
  6. Affet beni!
    Bildiğimi sandığım için affet!
    Bildiğimi sanıp da yanıldığım için affet!
    Unutup da yanıldıklarım için beni sorumlu tutuma!🤲
    🥲🥲🥲
    Bize acı bizi bağışla bizi affet!🤲
    Amin
    Kaleminize sağlık


    YanıtlaSil
  7. Meryem Erataman26/11/23

    Ellerinize, yüreğinize sağlık . Umut dolu bir yazı bir o kadar da samimi.

    YanıtlaSil
  8. Adsız26/11/23

    Etkileyici...
    Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Neşe T27/11/23

    Affet beni… elinize emeginize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Her daim umudun olması ne kadar güzel... Teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. O kadar samimi yazılmış bir yazı ki resmen sizi içine çekiyor.

    YanıtlaSil
  12. Işıl Sezer27/11/23

    SEN’den başka gidecek bir kapım yok…

    Beni SEN’den iyi anlayan, bana SEN’den yakın kimsem yok…

    YanıtlaSil
  13. Ayşe Füsun Temelci27/11/23

    Hangi kapının önünde beklediğini bilmek en kıymetlisi oysa.. İnsanın her an affetmeyi hatırlama duasıyla. Çok güzel bir makale. Yüreğinize sağlık 🥰

    YanıtlaSil
  14. Adsız27/11/23

    Defalarca okudum... çok güzel bir yazı olmuş, hem mutluluk veren, hem içini sızlatan...

    YanıtlaSil
  15. Adsız28/11/23

    Hissederek okudum, hissederek yazdığınıza emin olarak... Ellerinize emeğinize sağlık. Kelimelere dökülemeyen duyguların tercümesi gibi... Çok güzel bir makale.

    YanıtlaSil
  16. Adsız28/11/23

    🤲❤️

    YanıtlaSil
  17. Adsız29/11/23

    Çok güzel ve dokunaklı bir yazı olmuş. Emeklerinize sağlık 🌹

    YanıtlaSil
  18. Adsız1/12/23

    Çok samimi bir yazı. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  19. Adsız1/12/23

    O kadar samimi bir yazı ki, paylaşıldığından beri her gün gözyaşlarıyla okuyorum ve hep aynı his.
    Affedilenlerden olalım inşAllah..

    Allah emeği geçenlerden razı olsun umut dolu bir yazı olmuş kaleminize sağlık💐

    YanıtlaSil
  20. Fehime23/1/24

    RAB bimize çok şükür iyi ki O var ❤️
    Kaleminize yüreğinize sağlık 🌸

    YanıtlaSil
  21. Adsız28/2/24

    Bir yazı kaç kere okunabilir? Her gece bu yazıyı okuyorum ve gözyaşlarıma engel olamıyorum…🥹

    Çok içten yazılmış ve bizde de o hisleri yaşatanlardan Allah razı olsun.. kaleminize sağlık🌸

    YanıtlaSil
  22. Meryem E.6/3/24

    Çok güzel bir yazı ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil