Çeviri

Sayfalar

Işığımsın Benim

 



SENİ çok sevmek istiyorum.

Göğe yere sığmaz derinlikte, sığmaz samimiyette...

Ama yetemiyorum.

Tüm ömrümce yetemezsem diye de...

Çok korkuyorum.

İnanıyorum her çabama bir karşılığın var.

İnanıyorum SENİNLE ilgili her isteğime bir ikramın var.

Söz konusu SEN olunca, SANA kavuşmak çok zor geliyor.

Söz konusu SENİN desteğin olunca, sana kavuşmak mümkün...

Çok sevmen için çok çabalamak istiyorum.

SANA en yakına koyacağın şekilde,

SANA en yakın çizgide...

Ama yetemiyorum oraya da...

Tüm ömrümce yetemezsem diye de,

Çok korkuyorum.

İnanıyorum her çabama bir karşılığın var.

İsteğim yeter ki SEN ol...

Desteğin çok var.

SANA layık olmak istiyorum:

Bana desteğine, bana yardımına, bana ikramına...

SANA layık olmayan davranışlarıma olan merhametine...

Hiç nefes almadan layık olmaya çalışsam tüm ömrümce,

Yine de yetişemem mükemmelliğine.

Yine de koşmak istiyorum.

Layık olmak için SANA, çok koşmak istiyorum.

Çünkü eminim,

Çünkü çok inanıyorum.

SENİN için koşmak, kendim için yapabileceğim en güzel şey.

En iyileştirici şey.

En faydalı şey...

SENİN için koşmaya çok ihtiyacım var.

Buna hiç ihtiyacın olmamasına rağmen...

 


İyi ki hiç bırakmıyorsun beni.

İyi ki hiç vazgeçmiyorsun...

Bana rağmen...

Benim kendime saygısız, hürmetsiz olduğum zamanlarda bile...

Bana çok özenli olmandan çok tatminkarım.

Hiç olurdum...

Beni hiç bırakmadığın için sana sonsuz teşekkürler ederim.

İyi ki varsın!

Işığımsın benim...





Deneyimsel Tasarım Öğretisi geçmiş deneyimlerle yarını şekillendiren bir gerçeklik ilmidir. Bireylerin problemlerini çözmeleri ve hedeflerine ulaşabilmeleri için ihtiyaç duydukları yöntemleri öğretir.

 

Kim Kimdirİlişkide UstalıkBaşarı Psikolojisi programlarıyla mutlu ve başarılı olmak isteyen insanlara stratejiler sunar.

 ===

 

“Milyarlarca insan içinde, “bir” kişinin ne önemi olabilir ki?

 

Bunun cevabını o “bir” kişiye sorun!”

 

Yahya Hamurcu

You May Also Like

4 comments

  1. Zeynep25/1/24

    İyi ki hiç bırakmıyorsun beni.
    İyi ki hiç vazgeçmiyorsun...
    Bana rağmen... 🥺

    YanıtlaSil
  2. Figen Ekame25/1/24

    Ama yetemiyorum oraya da...

    Tüm ömrümce yetemezsem diye de,

    Çok korkuyorum.

    Bizi nefsimize bırakma Ya Rabbim 🤲

    YanıtlaSil
  3. Beni bırakmadığın için sana sonsuz teşekkür ederim.. Gerçek sevgiyi bulabilmek dileğiyle 🌸

    YanıtlaSil
  4. Adsız29/2/24

    SENİN için koşmak, kendim için yapabileceğim en güzel şey!
    Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil