Çeviri

Sayfalar

BİR DERDİM VAR

 



BİR DERDİM VAR

Bir derdim var,

Çığ gibi büyüyen.

Bir derdim var,

Geceleri uykularımı tüketen.

Bir derdim var,

Gazzeli masumların gözlerinden gönlüme giren.

Bir derdim var,

Dertsizlerin dertsizliğini dert edinen.

Bir derdim var,

Yüreğim paramparça, gözlerimde kan.

Sürekli bir acı gönlümde dolaşan.

Bir derdim var,

“Ne yaparsam doğru olur?” bilemediğim.


Ah çaresizliğim!

Bilmiyorum ki RABBİM!

Tek bildiğim, bir derdim var.

Hiç dinmeyen,

Bir diş ağrısı gibi tükenmeyen.

Herkes gibi yaşamaya çalışıyorum işte, öylesine.

Kardeşlerim ölürken ben neden yaşıyorum ki?

Sormadan edemiyorum kendime.

Oysa geleceğe dair hayallerim vardı,

Anlamını yitirdi.

Umutlarım kuşların kanadındaydı.

Hepsi bir bir uçup gitti.

Sadece derdim var elimde şimdi.

Ne olur Sen bizim Velimiz ol,

Tut elimizden.

Sen ki bize doğru yolu göstermezsen,

Geçeriz kendimizden.

Ne olur Sen bizi toparla,

Kalplerimizi birleştir,

Bizi Sen’in dosdoğru yoluna ulaştır.

Yoksa mahvolup gidenlerden oluruz.

Gazaba uğrattıkların gibi.

Velimiz, RABBİMİZ, Sensin.

Elimizden tut,

Doğru bedelleri ödeyip,

Doğru beklentilerle bizi hayra ulaştır.

Ey her şeyin sahibi olan yüce RABBİMİZ,

Ey bütün dertlilerin derdine derman olan,

Hamd yalnızca Sana’dır.

 ===   

Deneyimsel Tasarım Öğretisi geçmiş deneyimlerle yarını şekillendiren bir gerçeklik ilmidir. Bireylerin problemlerini çözmeleri ve hedeflerine ulaşabilmeleri için ihtiyaç duydukları yöntemleri öğretir.

 

Kim Kimdirİlişkide UstalıkBaşarı Psikolojisi programlarıyla mutlu ve başarılı olmak isteyen insanlara stratejiler sunar.

 ===

 

“Milyarlarca insan içinde, “bir” kişinin ne önemi olabilir ki?

 

Bunun cevabını o “bir” kişiye sorun!”

 


Yahya Hamurcu





You May Also Like

4 comments

  1. Naciye9/3/24

    Neleri dert ediniyoruz?
    Neye üzülüyorum
    Kimi ikna etmek istiyorum?
    Kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Adsız14/3/24

    İnsan derdim var demeye utanır Gazzeli kardeşlerimizin yaşadığını görüp.

    YanıtlaSil
  3. Bir derdimiz var gerçekten elimizden çok da bir şey gelmeyen... RAB bimiz var gerçekten... RAB bimize dua ve şikayet ediyoruz... Kaleminize sağlık Sevgili Yazar, teşekkürler dertlerini dert edindiğiniz için...

    YanıtlaSil
  4. Sibel Basılgan27/3/24

    Aminn. Dün gece bir videoda 11 yaşındaki bir kız çocuğunun bacaklarını kesmişler. Öyle ağlıyordu ki geri versinler diye. İnsan sahip olduklarından utanır mı utanıyor. Allah’ım kardeşlerimizin güzel haberlerini almayı bütün Müslümanlara nasip etsin🤲 Kaleminize sağlık 🌺

    YanıtlaSil